reklama

1.

Mám strach. Taký ten niekde hlboko vnútri. Bojím sa čohosi, čo ani nepoznám. Teda to aspoň neviem pomenovať. Začali sa diať veci. Veci, ktorým nerozumiem, ktoré akosi nedokážem dostať pod kontrolu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Kto vlastne som. Dýcham, spím, plačem, cítim strach, milujem. Som človek. Ale kto som. Nepoznávam sa. nechápem, nerozumiem. Čo sa to tu deje? Minule som sa zobudil a necítil som sa, ako to povedať, normálne. Triasli sa mi ruky. Bilo mi srdce. Rýchlo, rýchlejšie, stále rýchlejšie. - Nepamätám sa.Kto som. Už nie som tým, kým som býval. Kde som včera večer bol. Kde, kde, kdeeeeeeee! ...Sústreď sa, sústreď sa,- vrieskal a udieral zbesilo rukami do hlavy. Kým sa stal? Ako sa ním stal. - bol si von. Baviť sa. bol si s ňou. A boli tam aj tvoji priatelia. Áno, áno, áno,- vysypal jedným dychom a začal sa smiať tak, ako sa nikdy nechcel smiať. Nikdy sa nechcel smiať ako on. Nikdy nechcel skončiť tam kde on. Len kvôli nemu ho začala biela farba desiť. Nechcel sa mu podobať ešte viac.- si čistý otec,- vravievali mu. - ako by si mu z oka vypadol,- prehlasovali. A potom s tým prestali. Jedného dňa sa už na seba nepodobali. Nevypadol mu z oka. - máš oči po mame,- povedala mu jeho snúbenica. Milovala ho. ...Miluje ma. Nepozná môjho tata. Nepozná ho. Mňa. Miluje ma? Vie ona kto som? Čo sa včera večer stalo. Čo sa dialo. Kto čo pil? Kto sa smial na Petrových vtipoch? Aké vtipy povedal? Prečo si nič nepamätám? ...Rozplakal sa. plakal a zároveň naháňal spomienky. Miešal farby, skladal slová a vety. Konštruoval dej. Postavy, až na jednu, dejová línia, zápletka, zauzlenie.... a tma. ...- Čo ti je miláčik,- pýtala sa, keď zbadala, že sústredene sledoval svoje dlane a usmieval sa. Už dlho sa takto neusmieval pomyslela si. Ešte nikdy sa takto neusmieval uvedomila si po chvíli. Desilo ju to. Nepoznala tento úsmev. - Chrobák?- Otázka smerovala do prázdna. Nevnímal. Ani vtedy a ani teraz si nevie vybaviť, čo a či niečo povedal. - Kam ideš? Bobo? Bobo. Bobo!...Viac neviem. Trasú sa mi ruky. Mám hlad....- 28. júla sa v Bratislave zastavil známy anglický spevák...- povedala Mariana.- 28? – spomenul si...

Lukáš Bandas

Lukáš Bandas

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Motto: nefajčim, ale snažím sa s tým prestať. Motto: život je pes. psov mam celkom rad. Zoznam autorových rubrík:  poviedkyked malo spim tak mi zvykne ..denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu