reklama

Zdanie

Ticho. Ticho plodí strach a ten zas hnev. Všade chaos. Samé ostré zvuky. Všetky výklady. Sklo. Nádherne sa trbliece.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Moje líce. Asi ma poranila črepina. Cítim ju na perách. Je to krásny pocit. Neobyčajne sa trbliecu. A ten zvuk. Neuveriteľné! Skvelá chuť. Tie farby. Zlievajú sa do červenej. Nikdy som takú chuť nezažil. To tá krv. To ona im dáva takú chuť. Krvácajú. Teda tie ruky. Nie však tak ako moje líce. Teda myslím, že nie. Všetky farby sa viac a viac podobajú jednej. Z každej strany mnoho zvukov, ktoré mi vnikajú do duše. Zvláštne. Krvácam. Z ruky? Krvácam aj z líca. V poriadku. Všetko je od krvi .Aj veci vo výkladoch. Stále tie dotieravé zvuky. Ako kryštál. Teda tá farba. Čo to mám s rukou. Bolí to? Nemôžem ju zovrieť. Žeby to bola krv. Zvláštna chuť. Tá z líca chutí lepšie .Čím to je. Zabil ju. Ten kryštál.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Prestaňte! Zavolajte niekto sanitku!“. Preťal ju ten kryštál. Ona zomrela. ,,Zavolajte tú sanitku! Je mŕtva!“ ,,Prečo? Prečo zomrela?“ Držím ju v náručí. Toto sa nemalo stať .

Lukáš Bandas

Lukáš Bandas

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Motto: nefajčim, ale snažím sa s tým prestať. Motto: život je pes. psov mam celkom rad. Zoznam autorových rubrík:  poviedkyked malo spim tak mi zvykne ..denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu