reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Bandas

Lukáš Bandas

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Motto: nefajčim, ale snažím sa s tým prestať. Motto: život je pes. psov mam celkom rad. Zoznam autorových rubrík:  poviedkyked malo spim tak mi zvykne ..denníkSúkromnéNezaradené

reklama

ked malo spim tak mi zvykne ..

No to som fakt zvedavý, že čo poviete na toto

Lukáš Bandas

No to som fakt zvedavý, že čo poviete na toto

Zuzanka (06:25 popoludní) : ty kokos kukam Srdcove zalezitosti je to take trapne ze dovidenia tristan (06:25 popoludní) : ach jaj tristan (06:27 popoludní) : ale ved musi ist volaco normalnejsie Zuzanka (06:27 popoludní) : aj tak nic nejde za chvilu pojdu TV noviny ta kuknem kde kto koho zas zabil Zuzanka (06:28 popoludní) : nech je trochu sranda tristan (06:28 popoludní) : co uz

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 896x
  • 13
20 kvapiek

Lukáš Bandas

20 kvapiek

1... Som na samom dne, no niekedy dúfam, že nie na úplnom konci. Cítim sa zle. Telo i dušu mám doráňanú. Proste som troska. Tvrdí to moje okolie, rodina, ktorú tak nenávidím a doktor, ktorý si ma cení len ako istý príspevok do rodinného rozpočtu. Ju však milujem.

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dôchodcovia a my

Lukáš Bandas

Dôchodcovia a my

Sú všade. Sú ako prízraky. Pohybujú sa tak pomaly až ťa prekvapí, ako dokážu byť  niekde tak rýchlo. Ako to robia. Prečo to robia. Hovoria dávno mŕtvym jazykom. Všetko videli a všade boli. My sme nič a oni sú všetko. Dôchodcovia.

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 8
Čakáreň

Lukáš Bandas

Čakáreň

Už zase sedím v čakárni. Táto je iná. Som tu jednoznačne najmladší a dovolím si tvrdiť, že aj najkrajší. Osobne svoj terajší stav nepovažujem za chorobu, teda nie obzvlášť vážnu, ale moja mama sa bojí, že na to aj umriem.

  • 7. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu